Het bijzondere DNA van Bytesnet

Business development manager Michael Arbman claimt dat Bytesnet, door de nadruk te leggen op persoonlijk, dichtbij en vertrouwd, een bijzondere plek inneemt met de twee regionale datacenters. Wat hij daarmee bedoelt werd duidelijk in het volgende interview.

Persoonlijk contact in de DNA

“Bytesnet is in de regio’s Rotterdam en Groningen een bekende naam. Dat komt onder andere omdat we het persoonlijke in de klantrelatie veel aandacht geven. Ik zelf heb elke maand met zeker 20% van onze klanten persoonlijk contact,” zegt Arbman. Dat is geen harde doelstelling, maar het blijkt wel vast onderdeel van de bedrijfsfilosofie te zijn. “We kunnen klanten alleen maar  goed bedienen als we weten wat er echt leeft, daarom is er meer dan sales en support contact. Ik ga langs om te horen wat er leeft, waar klanten en hun klanten mee bezig zijn. Pas als je dat doet heb je het recht te stellen dat je je in de klant verdiept.”

(Het hele interview met Bytesnet is te lezen in het Datacenter & Clouddossier 2018)